Optikkoliikkeille suunniteltu


 

Promeda on nykyaikainen Windows-ohjelmisto, joka on kehitetty yhdessä optikkoliikkeiden kanssa. Yhteistyön ansiosta Promeda on erittäin tehokas työkalu optikoille.

Promeda on monipuolinen ohjelmisto, jota oppii käyttämään nopeasti. Promeda käyttäjiä löytyy jo sadoista optisen alan yrityksestä ympäri Suomea.

Promeda sisältää silmälasi- ja piilolinssikortiston, joista asiakastiedot voidaan hakea nimen tai syntymäajan perusteella. Kortiston tietojen pohjalta tulostetaan työpussitulosteet ja asiakaskortit. Tiedot ovat käytettävissä laskutuksessa, kassatoiminnoissa ja mainospostitusten teossa.

Lähiverkon kautta kaikkia ohjelmiston toimintoja ja tietoja voidaan hyödyntää samanaikaisesti useilta työasemilta.

Kanta-ratkaisu


 

Kanta-yhteys Potilastiedon arkistoon hoidetaan helposti Promedaan integroidulla eRA-järjestelmällä. eRA:lla Kanta-liittyminen tapahtuu helposti ja edullisesti.

Laskutus ja kassatoiminnot


 

Promeda pohjautuu vuosia markkinoilla olleeseen taloushallinnon ohjelmistoon, jonka vahvimpia ominaisuuksia on helppokäyttöisyys.

Myyntitositteeseen saadaan asiakastiedot ja myydyt tuotteet hintoineen suoraan potilaskortistosta.

Promeda tukee eri pankki- ja luottokortteja sekä kanta-asiakaskortteja. Korttitapahtumat voidaan varmentaa automaattisesti. Internetin kautta varmennus tapahtuu parissa sekunnissa.

 

Tulosteet ja viivakoodit


 

Promeda tuottaa yksityiskohtaiset myyntiraportit eriteltynä mm. tuoteryhmän, myyjän tai maksutavan mukaan.

Promedalla tulostetaan kehysten hintamerkinnät viivakoodilla. Viivakoodien avulla seurataan varastoa ja tehdään inventaario.

Yhteensopivuus


 

Tietokone

Promeda on Windows-pohjainen ohjelmisto, joka perustuu Microsoftin SQL Server -tietokantaan.
Promeda toimii Windows XP, Vista, Windows 7, 8.1 ja 10 -käyttöjärjestelmissä sekä Terminal Server, Remote Desktop Services ja Citrix -ympäristöissä.

Käyttöönotto

Siirtyminen Promedan käyttöön on helppoa. Asiakastiedot vanhasta ohjelmistosta pystytään yleensä siirtämään suoraan Promedaan, näin ohjelmiston uusiminen on sujuvaa eikä asiakastietoja tarvitse syöttää käsin.

Ylläpito ja tuki


 

Ylläpito

Promedan voi hankkia ostamalla ohjelmistolisenssit omaksi ja ottamalla ohjelmistoon vuosiylläpidon tai vuokraamalla ohjelmiston, jolloin ylläpito sisältyy vuokrahintaan. Ylläpitoon sisältyy uusimmat ohjelmaversiot sekä puhelintuki.

Etähuolto

Mahdollisissa ongelmatilanteissa voimme palvella myös etähuoltoyhteyden avulla. Asiakas avaa yhteyden asiantuntijallemme, joka pystyy seuraamaan tietokoneellaan käyttäjän ruudun tapahtumia ja käyttämään tietokonetta etäyhteyden kautta. Etähuoltopalvelut ovat ylläpitoasiakkaiden käytettävissä.

Lisätietoja

Soita meille tai lähetä sähköpostia. Asiantuntijamme kertovat mielellään lisää ja tulevat esittelemään Promedaa liikkeeseenne. Promedasta voidaan asentaa kokeiluversio, jolla ohjelmistoon voi tutustua kaikessa rauhassa.

YLÖS